Monday, April 6, 2009

Weekend's diary

SABTU (4 April 2009)
Hari moody sedunia...huhuhuhuhu..pagi2 lagi aku bgn tau, siapkan bekfest, basuh + jemur kain ...kunun2 nak pegi KL, nak shopping baju raya..ku sangka panas hingga ke petang tutp..tup..hujan la plak...en. somi tiba2 lak x nak pegi..alasan nyer takut Addin demam (malam sblm tu Addin kena inject - 1 thn setgh)..padahal Addin x demam pun...cadangan aku nak suh tinggal'n Addin kat umah Mak dia x diterima....so,hari ni satu hari aku terperap kat umah..x pegi mana2..duk bertapa kat umah smpi malam...."Abang, sy mintak maaf yer..biasa ler sy ni klu mood x ok, sy akan diam deribu bahasa, abg kan dah tau perangai saya mcm mana kan"...

AHAD (5 April 2009)
Hari ni, aku x nak moody dah..penat woo smlm 1 hari x bercakap...pagi cam biasa, xtvt biasa..makan..tgk tv..ptg baru kuar..tu pun pegi Carrefour Ampang jer....kat sana en. somi tersangkut ngan Spa Promotion..aku push dia suh wat facial...sanggup aku jaga Addin sbb nak suh wat facial tu..org tu cakap amik masa 45 min..so aku bawak ler Addin g Kid Playland tu...kemain lagi dia sronok main..klu ngan papa, mesti x der change mcm tu..asyik kena pegang jer..klu ngan mama, Addin bebas....aku lak yg penat duk kejar dia..jap ke sana, jap ke sini...berbalik pada en. somi nyer facial....1st word yg kuar dr mulut dia..SAKIT!!!...minah tu picit jerawat dia, mau nyer x sakit...merah mata dia duk tahan sakit..as the result..muka dia nampak clean skit...tp syg lak x snap gambar masa tu..klu x leh wat kenangan hubby@facial..

No comments: