Friday, April 10, 2009

NEW @ home

FINALLY.........

i got what i want...makasih en. somi.....


our new air-cond



Addin dah x mengamuk lagi memalam..tdo dah lena..bantal dia pun x basah ngan peluh lagi...n dia pakai baju tdo, klu x pakai singlet jer...sblm ni baju tdo hanya dipakai waktu kat kg..skang tidak lagi...tp, dia still x mau selimut..huhuhu..aku ngan en.somi berbungkus ngan comforter.....dia relax jer


kitchen cabinet



setelah bape lama kami pindah umah sdiri, akhirnya dpt gak kitchen cabinet ni....so far aku suka bangat....mmmmm..sesape nak pasang kicthen cabinet, aku leh rekemenkan tokei ni...keja dia ok, harga pun boleh dikatakan murah...

4 comments:

siti818 said...

alaaaaa comelnya bangat bah...
yang pastinya dapur tak nampak bersepah...semuanya tersorok dengan baik.. kalu buka pintu hah amik ko...
hahhaahaha

air cond jenama nate apo..?

mekda said...

tu gambar alik depe, klu mu try pusing balake ko x dok gamak..aku x nyipe pun lagi nyo..baru marin siap pase..
Jenama Daikin jah nyo...

siti818 said...

daikin is a very good brand.. like BMW engine... cina tokei kedai yang cakap....

mekda said...

yo ko..mujur aku beli hok ni..sejuk wei..sedap jah tdo nyo