Thursday, March 19, 2009

The Memories.....Life Begin

ZAMRIEDADDIN


emmmm...means ZAMRI + ROHAIDA + ADDIN = ZAMRIEDADDIN...our life


02 June 2006, status aku bertukar from single to married. Dengan rasmi nyer aku bergelar isteri kepada Zamri Bin Arifin...so sweet...bercinta 4 tahun, past tu kawin. pahit manis percintaan kita berbalas dengan kebahagiaan yang dikecapi skang. Masih terbayang-bayang lagi hari bersejarah tu...malam kawin paling sedih..arwah chek walikan aku kawin dengan berkerusi roda...dia sakit, kena tahan wad. tapi sebab aku nak kawin, dia mintak excuse balik umah, walikan kan aku.i'm the last child's wedding that him attend.tapi suma berjalan lancar..kenduri kawin aku sederhana jer, tp apa yang penting aku hepi...setan lak sedih....hehehehhee..ye la anak adam dah kawin, hubungan dah jadi halal, mau nyer dia x sedih...meraung-raung setan tgk kami kawin.


3 comments:

siti818 said...

zamriedaddin.. kalu mu tambah anak pahni gak..koho panjang lagilaaaa... kalu naka lima gak, mcm karangan doh laa

mekda said...

kena cari nama anok hok pendek2 la, sene nok sambung

mekda said...
This comment has been removed by the author.