Thursday, March 19, 2009

The Memories....New Born

ADDIN MIKHAEL BIN ZAMRI
Cahaya mata kami...dilahirkan secara normal with fosex at Pertiwi Maternity on 28th August 2007. Berat masa lahir 3.95kg, patut ler susah benar nak kuar, besar rupa nyer.Niat di hati nak tunggu 31 August, tp baby dah x sabar nak tgk dunia.yang kelakar nyer, 24 hb tu aku dah siap kena tahan wad, konon2 dah nak bersalin ler.tp 2 hari duk makan minum kat hospital, x gak rasa sakit nak bersalin. last2 dr. suh balik umah..balik umah siap g jalan2, makan2..last skali makan mangga. terus rasa sakit perut. pegi hospital kul 12.00 mlm..masuk labour room kul 4 pg, tp kul 1.30 ptg baru bersalin. igt kan dah abis kat situ, rupa tidak, aku bleeding la plak.dr cakap darah x benti kuar, dah satu baldi. mak ai, byk nyer darah aku kuar. en. somi dah risau, dr. masukkan 7 pain darah..ntah darah sape2 ntah masuk dlm badan aku.huhuhuhuhu...3 hari kat hospital, past tu leh balik umah ngan baby.....Rasa cam x caye jer aku dah bergelar mama,

No comments: