Monday, June 1, 2009

Fish Spa

dah lama aku nak try fish spa ni..slalu klu g carrefour, tgk jer org duk rendam kaki dlm air tu...teringin gak ler kan nak merasa..so, ari ni aku berjaya gak merendamkan kaki aku dlm air yg ada Dr.Fish tu..memula tu, bila ikan2 tu mula menggigit, dgn tidak semena-mena nyer aku menjerit..geli siot...hahahahahaha..tp disebabkan en. somi dah mula membulatkan mata dia (wlpn x bape bulat..hehehe..mata sepet)..aku tahan jer..biarkan aje ikan2 tu menjalankan tugas dia...past tu ada plak anak cina ni duk interbiu aku..

anak cina: "why u put ur leg in the water?"...

aku: "to give food to the fish"..

anak cina: "why?"

aku: "just for fun"

anak cina: "it's hurt?"

aku: no (byk tanya la plak anak cina ni)

aku pun memusingkan muka aku dari anak cina tu..malas nak layan..hehehehehehe


duk menahan kegelian

pelik aku..mcm mana ikan2 ni diajar utk melakukan tugasan ni

1 comment:

anak laut said...

salam...

fish spa..saya penah cuba..mula2 rasa geli bila ikan2 tu mengigit2 kaki..tapi kaedah ni merupakan salah satu rawatan terbaik untuk kulit..