Monday, June 29, 2009

Senam Seni 1Malaysia

Sejak kami2 suma ni diletakkan dibawah kementerian baru, macam2 aktiviti yg kitorg kena join, termasuk ler Senam Seni 1Malaysia ni...so dengan secara paksa relanya, aku pun kena join gak benda alah ni..nasib baik sronok...hahahaha..first time berlatih, macam kayu aku rasa...tapi berkat kesabaran berjaya gak aku ikut step2 senam seni tu..siap bawak cd balik umah tu...hehehhee..konon2 nak bersenam kat umah ler..tapi hampes..senam kuak lentang ada ler..
So, lepas ni aku x tau ler aktiviti apa lagi yg kena join...kita tunggu!!!!!


snap dari sesi latihan..jangan x tau..nak bersenam seni ni siap ada latihan tau...nampak tau aku yg mcm kayu tu...kihkihkih..

lagi snap dari sesi latihan..oh..oh..1malaysia..oh..oh..1malaysia


antara ribuan org yg hadir..x sangka aku ramai yg sanggup bangun pagi nak bersenam seni ni..aku jer yg liat nak bangun, suma ni berkobar-kobar nak bersenam..relax yer suma..kite tgu PM abis berucap dulu


sebelum bersenam, kita possing dulu


Mingguan Malaysia, 28/6/2009..wlpun muka aku kecik kelihatan, tp aku still nak tempek kat sini gak..bukti okey aku ada kat situ ari tu..sila klik utk gambar yg lebih jelas..klu tgk kat sini sure muka ku x kelihatan..
lagi gambar yg diamik dr kamera org len..aku bawak kamera on dat day..so, numpang org nyer ler

1 day before actual day...satu hari aku kat dataran..konon2 reharseal ler..


sengeh jangan x sengeh..


i like this !!!!!

beramai-beramai kita berposing..hidup SKMM.





4 comments:

mimi said...

a'ahhh..semangat bersenam..hehehe...

mekda said...

semangat sokmo..tp ari tu jer la semangat nyer..pah tu kembali pada asal..

encikReza said...

x nmpk pun muke ko!

mekda said...

ko klik ler kat gambar tu..nanti ko akan nampak muka aku...klu ko tgk kat sini memang x ler nampak...