Tuesday, June 16, 2009

terlalu besar kah baju itu????


Kisah nyer..aku duk sebok menerai baju ku yg baru siap dijahit oleh mak tersayang, addin lak sebok nak try baju baru lak..aku dah pakaikan dia nyer baju melayu, jangan mara naa addin nyer baju melayu dah siap..tp dia x puas ati gak coz aku nyer baju 3 helai..maknanye 3x ler aku duk tukar baju..dia pun nak gak pakai baju lain..

alang2 baju papa dia ada kat sebelah ,aku pakaikan aje kat addin..bukan main suka dia bila pakai baju tu..'''atik'''..katanya..

past tu siap mintak aku amikkan gambar untuk dia...tau jer kegunaan tepon aku tu..bab bergambar ni tau jer dia nak posing...x payah diajar..pandai jer dia bersopan santun di sofa itu..


haaa..kan dah malu..satu malaya dah tau addin pakai baju terlebih size

1 comment:

zilakasim said...

mak dia je banyak, anak ciput.... mesti arrr addin geram