Friday, November 13, 2009

"Mama..Addin buat"

"Mama..addin muntah"
"addin buat"
"addin muntah"

Pkul 3 pagi tu...x tau ler nape, tiba2 jer...dah ler aku tdo awal..addin lak cam x leh nak tdo..kejap2 dia kejutkan papa...

"addin, tdo ler.dah malam ni"..

dia tdo kejap. past tu bangun balik kejutkan aku..

"addin tdo ler, addin ni nape x nak tdo ni?"..

dia tdo balik..last2 agak nyer dia dah x tertahan kot...papa bangun ajak kuar bilik...layan TV..aku lak cam biasa sambung tdo...baru nak nyenyak..dah kena kejut..addin muntah..jadi bibik ler aku diwaktu tu...basuh karpet, 2 bijik beanbag (termasuk yg aku baru beli smlm kat Macy warehouse sale)....huhuhuhu...
check temperature, sah addin demam..paksa dia makan ubat...aku bab2 demam ni seriau skit..takut sejarah berulang jer..past tu aku dah igt apa jadi..hehehehehe...tertido kat sofa...bukak mata pun sbb alarm bising memekak...tgk2 addin dah tdo sebelah papa dia..

Addin..cepat2 sihat ek....
balik nanti mama masak spagheti..
addin suka kan..
papa cakap addin x nak makan..
susu pun x nak gak..
nanti kite makan spagheti yer..



No comments: