Tuesday, November 24, 2009

Sila tengok ini!!!

Kisah bermula di rumah Pok Wa...
Satu petang yang aman damai, maka tiba ler segerombolan anok kasim di rumoh pok wa..tujuaan nyer hanya ler satu..untuk menuntut ilmu menjahit tudung...acara ini turut disertai oleh suami dan anak masing2..
Setelah dipotong, digunting, dikerat kain untuk dijadikan tudung, maka ada ler seperca kain terlebih yang muat2 dijadikan tudung Mek Cha..tapi disebabkan sifat kedengkian yg mengatasi jantina, maka tudung itu tersarung ler kepala Addin...hehehehehe

sila fokus kepada seseorang dlm bulatan merah tu...
"ish..tadi ibu aku royak tudung tu aku punyer"
"bakpo addin pakai nyo, x leh jadi ni..aku kena rebut nge dio ni"
"doh la dio tu jate, pakai tudung plok"
"mama dio pun so hal, bagi anok dio pakai tudung mace ore tino"

"PEACE"

"yeah!!! aku berjaya merampas tahta aku balik"





1 comment:

mekda said...
This comment has been removed by the author.