Wednesday, November 11, 2009

MISTERI ????

Nape aku dah lama x update blog ni...kenapa? mengapa? bagaimana?

Meh sama2 kita rungkaikan misteri ni...JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI MISTERI !!!!
1. Sibuk


sibuk sgt ker aku ni smpi x leh nak update blog...abis tu semenjak aku wujudkan blog ni,aku keja gak..boleh jer update blog..so, dengan automatik nyer alasan ni direject.

2. X der mood

ntah ler..cam x der mood jer nak update blog..sebab munasah aku x tau..mood nak baca blog org len jer ada..maka blog sdiri dipenuhi ngan sawang.

3. Internet problem

keja2 meng-update blog ni hanyan dilakukan kat opis..al-maklumler kat umah tu x der internet.so, klu dah guna kemudahan awam ni paham2 jer la..asal dorang rasa nak blocked, dorang buat jer tanpa persetujuan aku pun..so, aku rasa alasan ni boleh diguna pakai.

4. MALAS !!!!


tapi kan, aku rasa ni lagi tepat...MALAS....x yah nak pk byk2..memang penyakit malas melanda..duk layan penyakit malas ni..sudah nyer x ber-update ler blog aku..hehehehehehe


1 comment:

mimi said...

hehehe..mane gambo addin gi Shabah nihh...darwisy nak tengok addin nih..