Saturday, August 14, 2010

Angkara siapakah yg mensabotaj blog aku

Semalam, aku ngan berkobar2 nyer nak hapdet blog, tup tp terbantut hokeyy...bila bukak page blog aku, secara tak lansung ia akan direct pegi page mencarik jodoh...eh, sejak bila blog aku jadi portal mencarik jodoh ni...kuang asammm tul la...adakah sebab aku ni kategori gatai, kawin muda maka blog aku dijadikan portal mencari jodoh...puas ler aku duk mengodek blog, kot2 tersalah setting ker....yang tak tahan nyer siap check coding Html tu..chewahhhh..gunakan ilmu pengetahuan masa study la kan..kata amik IT...hahahaha...tapi hasilnyer hampess...tak dpt ku kesan error tu...sah2 ada org hack ni...mencik...

sebenarnyer, cite yg nak hapdet tu tak lain tak bukan la...pasal makan ler..(adakah kerana ini blog aku di hack???).....sepanjang 30 hari kita berpuasa ni...aku dah bajet akan kuar 30 entry pasal makan...wakakaka...

ok, masanyer aku nak update menu hari ke-2 puasa (menu semalam akan dihapdet kemudian)

kualiti gambar kurang memuaskan..disnap pakai henpon jer..

ni namanyer..udang masak tempoyak...first time aku masak+makan ni...rasa ok, cam ikan patin masak tempoyak jer...yg penting kena pedas melampau..baru sedappp

ni plak..ikan bawal goreng kicap..bawang besar harus ler melebihi sukatan...hehehe..

kerabu campur (udang+sotong+ayam+daging)....terbaekkk ar

menu sampingan lain cam biasa, budu+tempoyak ngan ulam petai...hari ke-2 ok la lagi ler kitar menu ni..masuk hari-3, nak nak bosan ok..so, kena tukar ulaman lain plak ni..


No comments: