Monday, August 9, 2010

Mak pegi Umrah..lama woooo

Mak ai pegi Umrah…huhuhu…lama tau...pegi b4 puasa, lepas raya baru balik..means that, kitorg adik beradik beraya ler sendiri…

30/7/2010

Suma anak2 Khadijah Ibrahim diarahkan balik kampong…tujuan nyer…kenduri doa selamat/solat hajat sempena mak nak pegi umrah…berkumpulkan kitorng semua..dah macam pre-raya jer…maklumler nanti beraya mak tak der..so, consider pre-raya la ni..

4/8/2010

Penerbangan mak ke Pakistan…mak transit kat Pakistan dulu. Aku, Kak Long, Abe Teh, Kak Teh, Siti, Pok Din ke KLIA. Kitorng tunggu mak kat sana, mak naik Air Asia dari KB ke KL. Aku pegi ngan Addin jer, En. Abe x ikut, sibuk kat office kata nyer..aku lak sempena tekak yang masih serak2 basah ni, mengambil kesempatan amik MC..hehehehe..Aku park keta kat Putrajaya, amik ERL ke KLIA. Addin kemain seronok dapat naik train…siap tau mana nak tekan bila nak bukak pintu ERL tu…

Di KLIA, tau jer la Addin ni, mana reti nak duduk diam..dah macam rumah dia jer KLIA tu..berlari ke sana sini..tak larat nak mengejar..lepaskan dia kat play groung, main ler sepuas ati yer…dah bosan kat situ, aku bagi camera plak kat dia..amik ko, dah rupa cameraman dan anak aku ni…ketap..ketup…amik gambar jer..ntah saper2 ntah dia amik…gasak ler…janji ko x bebas ke sana sini…


Layan je la gambar yang diamik sendiri oleh Addin…tapi cam kagum plak tgk hasil tangan dia…ok la, bagi umur 3 tahun macam dia dah boleh amik gambar macam gitu..so proud of u..

more pic will be upload soon...my camera out off batery..sowiii

Mak dijangka kembali ke tanah air pada 19/9/2010…semoga mak dapat mengerjakan ibadah umrah+puasa yang sempurna di sana…AMIN..

No comments: